Ajankohtaista

Kerhon 80-vuotisjuhla pidetään marraskuussa Elbassa. Juhlapäivä la 23.11. Merkitse päivämäärä jo kalenteriisi
Tukholman Avoimet (22.9.2013)
Tukholman Avoimet lokakuussa (12-20.10). Kerhomatka suunnitteilla, mikäli kiinnostusta löytyy.
Syksyn valmennusryhmissä on vielä jonkin verran yksittäisiä paikkoja vapaana. Jäljellä olevat paikat jaetaan sopivan tasoisille pelaajille ilmoittautumisjärjestyksessä.
Vaikka seurastamme oli yhteensattumien takia mukana vain neljä urheilijaa, oli menestys Tennisliiton Länsi-Suomen alueen mestaruuskisoissa Vaasassa huomattavasti parempi kuin Suomen yleisurheijoilla Moskovan MM-kisoissa. KTK-GTK:n pelaajat saavuttivat 5 mitalia; Marko Myllykangas sai hopeaa sekä miesten A- että B-luokissa, Matias Salonen sai hopeaa pojat 15 vuotta sarjassa ja pronssia miesten C-luokassa ja Onni Koivisto pronssia pojat 11 vuotta sarjassa- Kisojen eniten otteluvoittoja saavuttaneet pelaajat olivat viisi ottelua voittaneet Matias Salonen ja STS:n Joonas Matikainen.
Juha Paasimäki ja Kenneth Bergroth voittivat K-Citymarket nelinpelin loppuottelussa Pentti Rytivaaran ja Raimo Hentelän 7-6.7-5. Pronssiottelussa Korpi ja Isopahkala löivät kolmessa erässä Kassu Koski-Vähälän ja Ismo Peltoniemen. Kisassa oli mukana 16 paria eli 32 pelaajaa
Seuramme Toni Tuhkunen sijoittui Ylivieskan kansallissa M C-luokassa toiseksi,
RSS ATOM