Ajankohtaista

Kevätkokous joudutaan siirtämään kuukaudella eteenpäin. Uusi ajankohta kokouksella ma 27.5. Paikkana Hammasklinikka Rytivaara. Kokous alkaa klo 19. Kahvitarjoilu. Tervetuloa.
Ylivieskan kansallisissa "Huhtihulinoissa" ottivat seuramme pelaajat molempien pelattujen sarjojen voitot. Pasi Koskinen voitti sekä M C kaksinpelin että M B3 nelinpelin. Jälkimmäisen yhdessä Toni Tuhkusen kanssa.
Seuramme juniorit menestyivät Vaasan kansallisissa Anvia Openissa erinomaisesti. Kaikki neljä seuran junioria etenivät palkintosijoille. Matias Salonen voitti pojat 15 v. sarjan ilman erämenetyksiä. Pojat 12 v. sarjassa kaikki kolme seuramme pelaajaa, Onni Koivisto, Eeli Pihlaja ja Otto Wikström selvisivät 4 parhaan joukkoon välieriin. Loppuottelussa kohtasivat Eeli ja Otto, joista ensinmainittu oli tällä kertaa vahvempi 6-4,6-2. Miesten B-luokassa Tuomas Salminen sijoittui kolmanneksi.
Ilmoittautumisia on jo jonkin verran tullut. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä suosituimmat valmennus- ja kurssiviikot tulevat täyttymään etuajassa. Kannattaa siis varmistaa pääsy haluamilleen viikoille ilmoittautumalla hyvissä ajoin.
Tenniskerhon sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 27.5. klo 19 Hammasklinikka Rytivaaran tiloissa osoitteessa Mannerheiminaukio 5. Sääntömääräiset asiat (toimintakertomus ja tilinpäätös). Tervetuloa.
Tuomas Salminen KTK-GTK voitti viikonloppuna Raahen kansallisissa turnauksen ainoan kaksinpelisarjan, miesten C-luokan, voittaen viisi ottelua joista loppuottelua lukuunottamatta kaikki suoraan kahdessa erässä.
Kuten ennen kauden alkua ilmoitettiin, ei hiihtolomaviikolla ole seuran harjoituksia. Hallilla on kuitenkin paljon vapaita vuoroja ( myös ½ hintaan ennen klo 16 ) joita paikkakunnalla olevien kannattaa hyödyntää omatoimiseen pelaamiseen.
Seuramme ja Pietarsaaren Tenniscenterin yhdessä järjestämä vuoden toinen juniorileiri oli menestys. Leirin lopussa pelaajat ja vanhemmat suorastaan vaativat seuraavan leirin järjestämistä viimeistään huhtikuussa.
Seuramme ja Pietarsaaren Tenniscenterin vuoden ensimmäinen yhteistoimintaleiri junioreille pidettiin viime lauantaina ( 9.2. ). Koska halukkaita leiriläisiä on aika paljon, pidetään seuraava jo 16.2. Leirille osallistuu eri juniorit kuin ensimmäiselle leirille.
RSS ATOM