Ajankohtaista

Seuramme kasvatti, nyt T-61:tä edustava Joonas Salonen voitti miesten A-luokan. KTK-GTK:n pelaajista ottivat luokkavoiton Taina Lehtonen naisten C-luokassa ja Tuomas Salminen miesten C-luokassa. Kakkospalkinnon saivat Juho Salminen miesten A-luokassa, Mikko Majanen miesten B-luokassa, Otto Wikström pojat 13 v. ja Eeli Pihlaja pojat 11 v. sarjassa. Kilpailuissa oli mukana 48 pelaajaa, joista omasta seurasta 17 pelaajaa, joista 10 junoreita.
Kevätkauden 7.1. - 4.5.2013 valmennusryhmät on päivitetty. Ryhmissä on jäljellä vielä jonkin verran vapaita paikkoja, jotka jaetaan siinä järjestyksessä, kuin hakemuksia sopivan tasoisilta pelaajilta tulee. Hakemukset ja tiedustelut sähköpostilla osoitteellla: ahtiseppelin@hotmail.com.
Kokkolan Tenniskerhon kilpailevat juniorit viettivät pikkujouluaan lauantaina 15.12. Pietarsaaren Tennishallissa. Mukana oli 12 junioria vanhempineen. Ohjelmassa oli nelinpelejä rennossa pikkujouluhengessä, vähän tarjoilua, ja palkitsemisia.
Syyskauden harjoitukset päättyvät 21.12. muuten, mutta torstain ja perjantain ryhmille, joilta syyskuun messujen takia jäi yksi kerta väliin, pidetään rästiin jääneet harjoitukset to ja pe 3.-4.1.2013. Kevätkausi alkaa 7.1. Kaikkien syyskaudella mukana olleiden tulee ilmoittaa jatkamisestaan 23.12 mennessä. Syksyllä mukana olleilta mahdollisesti vapaaksi jääneitä paikkoja aletaan jakamaan heti 27.12. uusille mukaan haluaville. Katso tarkemmin "Valmennus"-osiosta!
Seuran sääntömäräinen syyskokous pidettiin 19.11. ravintola Vanhassa Lyhdyssä. Kokouksessa mm. valittiin johtokunta vuodelle 2013. Seuran puheenjohtajaksi valittiin edelleen Pentti Rytivaara. Hänen lisäkseen johtokunnassa jatkavat aiemmin mukana olleet Kjell Hellsten, Raimo Hentelä, Seppo Puputti, Teija Salonen ja Timo Salonen. Uutena jäsenenä johtokuntaan valittiin Heikki Pihlaja.
Matias Salonen sai pojat 14 v. sarjassa 2. palkinnon ja miesten C-luokassa 3. palkinnon. Otto Wikström otti pojat 11 v. sarjassa 2. palkinnon. Samassa sarjassa Eeli Pihlaja ja Leevi Valkama veivät 3. palkinnot.
Pietarsaaressa TKJ:n kansallisissa miesten A-luokan loppuottelussa, joka pelattiin seuramme pelaajien kesken, Jaakko Puputti voitti Juho Salmisen kolmessa erässä. M A:n lisäksi oli seuramme pelaajien menestys muissakin sarjoissa erinomainen.
RSS ATOM