Ajankohtaista

Kerhon sisäisen tiedottamisen parantamiseksi keräämme jäsentemme sähköpostiosoitteita. Lähetä e-mail osoitteesi Ramille niin pysyt jatkossa ajan tasalla (raimo.hentela@cou.fi).
Ktk:n III-divisioonajoukkue voitti oman lohkonsa ja kohtaa nousukarsinnassa Jyväskylän 2-joukkueen. Joukkueessa pelanneet: Joonas Salonen, Juho Salminen, Jaakko Puputti ja Janne Hietalahti
Juniorien harjoitusmaksut ovat nyt jaossa. Maksujen mukana on vanhemmille kysely, jolla pyritään parantamaan harjoituksia ja junioritoimintaa. Jäsenmaksut ovat myös postitettu.
Kevätkokous (13.2.2011)
Kerhomme sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 28.03. klo 19 ravintola Vanhassa Lyhdyssä. Sääntömääräiset asiat. Tervetuloa, syödään kokouksen jälkeen Lyhdyssä.
Vuorot ovat näkyvissä valmennus osiossa.
Syksyn valmennusryhmiin ilmoittatuminen alkanut. Ryhmät tarkoitettu junioreille. Myös uudet juniorit tervetulleita ja toivottuja.
Dian harjoitukset (29.7.2010)
Egyptiläinen huippuvalmentaja Dia Loutfy tulee Kokkolaan jälleen elokuussa.
Kesäharjoitukset (28.5.2010)
Talviharjoitusryhmien kesäharjoituksia vetää Juho Salminen. Ota yhteyttä Juhoon 044 2710610 tai Timo Saloseen 050 5955430. Myös uusia junioreita pääsee mukaan
Ryhmäjaot, aikataulut ja ohjelma tenniskursseille nyt nähtävissä. Päivitetty 31.5. Tarkista oma ryhmäsi ja aikataulu. Aamuryhmiin vkolla 23 mahtuu vielä junioreita.
RSS ATOM