Tenniskerhon syyskokous

27.10.2008

Syyskokous pidettiin 24.11. Uusina jäseninä ensi vuoden johtokuntaan valittiin Kjell Hellsten ja Raimo Hentelä erovuoroisten Taisto Harvalan ja Theresia Höglundin tilalle. Tesse ja Taisto ovat pitkäaikaisia johtokuntakonkareita, jotka nyt omasta halustaan halusivat jättää paikkansa muille. Suuri kiitos menneistä vuosista heille panoksestaan kerhomme hyväksi.

Avulias Tesse ja  rauhallinen Taisto ovat olleet huolehtimassa etenkin kerhomme kilpapelaajista ja mukana lukemattomissa kisoissa. Heidän jälkikasvunsa on  edustanut ja voittanut useita kilpailuja pitäen KTK:n mainetta yllä menestyvänä tenniskerhona. Taisto itse on myös nähty usein kentällä kilpailuissa aiheuttamassa päänvaivaa nuoremmilleen. Taisto toimi myös useita vuosia puheenjohtajana ja huolehtien mm. junioriryhmien kokoamisesta. Toivotaan että Tesse ja Taisto ovat vielä jatkossakin käytettävissä seuran projekteissa vaikka eivät johtokunnassa enää olekkaan.

Syyskokous ideoi paljon uusia ajatuksia kerhon toiminnan ylläpitämiseksi ja kehttämiseksi. Näistä enemmän uuden johtokunnan päästyä vauhtiin ensi vuoden puolella.