Kokkolan kesäkisa päätökseen, sateesta huolimatta

27.7.2009

KTK-GTK:n perinteisten Kokkolan kesäkisojen päätösottelut pelattiin sunnuntaina 26.7.2009. Noin 70 pelaajaa keränneet kansalliset tenniskisat saatiin vietyä läpi kutakuinkin aikataulussa, vaikka sade välillä haittasikin järjestelyjä.

Miesten A-luokan loppuottelussa Åbo Lawn-Tennis Klubb:in 19-vuotias Axel Waris kukisti vajaassa tunnissa 36-vuotiaan Kuopion Tennisseuraa edustavan tennisvalmentajan, Pekka Pohjamon luvuin 2-0 (6-1, 6-2). 14-15 -vuotiaana tenniksen kilpailumielessä aloittaneen Wariksen pitkän aikavälin tavoitteena on nousta Suomen rakingissa 40 parhaan joukkoon.

KTK-GTK:n pelaajista Janne Möller nappasi turnausvoiton D-luokassa. Loppuotteluun Kokkolalaisista selviytyivät myös Mikko Majanen (B-luokka) ja Taina Lehtonen (naisten C-luokka), mutta tällä kertaa heidän oli tyytyminen kakkossijaan.

Lisätietoja: /kilpailut/tulokset/ktk-gtk_n_jarjestamat_kisat/