Sääntömääräinen syyskokous

6.11.2011

Tenniskerhomme syyskokous pidettiin maanantaina 28.11. klo 19 Ravintola Vanhassa lyhdyssä Mukana oli kahdeksan kerhon jäsentä.

Vanhassa Lyhdyssä jälleen ideoitiin Kokkolan tennistoimintaa. Johtokunta jatkaa lähes entisellään, rahastonhoitaja kuitenkin vaihtui, Rita Wikman-Tuhkunen jättää rahastonhoitajan tehtävät, tilalle valittiin Teija Salonen. Puheenjohtajana jatkaa Pentti Rytivaara, varapuheenjohtajana Ismo Peltoniemi, sihteeriksi valittiin Raimo Hentelä, jäseninä jatkavat Kjell Hellsten, Seppo Puputti ja Timo Salonen. Käsiteltiin sääntömääräiset asiat , käytiin läpi talousarvio ja toimintasuunnitelma. Jäsenmaksu säilytettiin entisellään (28€ aikuiset, 15€ juniorit). Kannatusjäsenmaksu päätettiin nostaa 150€:oon, maksu sisältää samalla nettisivumainoksen. Jäsentiedottaminsen parantamiseksi päätettiin aloittaa aktiivinen sähköpostiosoitteiden kerääminen. Junioritoimintaa kehitetään aktiivisesti valmentajamme Ahti Seppelinin suunnitelmien mukaan. Järjestämiemme kilpailujen määrä kasvaa. Tulemme olemaan myös enemmän näkyvissä julkisuudessa sekä junioritoiminnan että seurakehitysohjelman takia. Elikkkä edessä on aktiivinen vuosi, johon toivomme mahdollisimman monen kerhon jäsenen voivan osallistuvan.

Pentti Rytivaara puh.joht.