Ilmoittautuminen kevätkauden valmennukseen on alkanut. Ilmoittautumiset 23.12. mennessä

25.11.2011

Kokkolan Tenniskerho pyrkii voimakkaasti kehittämään junioritoimintaansa. Seura palkkasi heinäkuun alusta ammattivalmentajan ja nyt KTK-GTK on mukana Suomen Tennisliiton seurojen kehittämisprojektissa, johon valittiin liiton n. 200 seurasta seitsemän seuraa. Kehitys tulee näkymään kevätkauden 2012 valmennuksessa. Syyskauden harjoitukset päättyvät 23.12. Ilmoittautuminen kevätkauden harjoituksiin on käynnissä. Sekä SYYSKAUDELLA MUKANA OLLEIDEN että UUSIEN PELAAJIEN tulee varmistaa paikkansa ryhmissä ilmoittautumalla viimeistään 23.12. Ryhmiin ja harjoitusaikoihin tulee muutoksia, koska pelaajamäärä muuttuu ja valmennusta tehostetaan tekemällä ryhmistä pelitasoltaan tasaväkisempiä. Kevätkauden uutuutena tulee olemaan LAPSI-VANHEMPI TENNISKOULU, jossa 5 - 8 vuotias lapsi opettelee yhteistä tennisharrastusta toisen vanhempansa kanssa.

Tarkemmat tiedot ryhmävaihtoehdoista, sekä ilmoittautumislomakkeet syksyllä mukana olleille, uusille pelaajille sekä lapsi-vanhempi tenniskouluun tulijoille löydät VALMENNUS-sivulta