Jaakko Puputti ja Toni Tuhkunen voittajia Kokkolan Kesäkisoissa

29.7.2012

Kokkolan Kesäkisoissa pelattiin neljän päivän aikana 66 ottelua seitsemässä eri sarjassa. Tenniskerhon pelaajista voittivat sarjansa miesten A-luokassa Jaakko Puputti, joka kukisti loppuottelussa kolmessa erässä Vaasan Atte Virolaisen, sekä miesten C-luokan aika ylivoimaisesti voittanut Toni Tuhkunen. Kolme muuta seuramme pelaajaa eteni loppuotteluun; N C finaalissa Vaasan Emilia Laitila oli parempi kuin Taina Lehtonen, P 15 sarjassa Oulun Eliel Haapanen voitti Matias Salosen ja pojat 11 loppuottelussa egyptiläinen Omar Loufty voitti hyvin taistelleen Otto Wikströmin, joka johti välillä toista erää 5-3, mutta taidot eivät vielä aivan riittäneet erävoittoon. Tenniskerhon pelaajista sarjojensa kolmosiksi etenivät Tommi Syrjälä M C-luokassa, Vili Hämynen P 15-, Totti Häggblom P 13-, ja Eeli Pihlaja P 11-sarjoissa. Miesten B-luokan voitti Tampereen Pauli Partinen ja P 13 sarjan Vaasan Oscar Strandback. Seuramme pelaajia oli kisoissa mukana aikuisten sarjoissa 10 pelaajaa ja juniorisarjoissa 11 pelaajaa.

Tulokset täälstä!