Taina Lehtonen, Matias Salonen ja Otto Wikström 2. palkinnoille Tecnifibre Cupissa

22.4.2013

Kansallinen KTK-GTK:n Tecnifibre Cup pelattiin viikonvaihteessa Pietarsaaren hallissa. Sarjavoitot menivät tällä kertaa vieraille. Seuramme pelaajista ottivat kakkospalkinnon Taina Lehtonen N C-luokassa, Matias Salonen ( 14 v. ) M C2-luokassa ja Otto Wikström P 12 sarjassa.

MB2 sarjan voitti TKJ:n Harri Alaräisänen, MC2 sarjan TKJ:n Tobias Eklöv, N C-luokan Emilia Laitila T-61, P 14 sarjan Isac Linden Närpiön TRÄFF:stä ja P 12 sarjan Rasmus Krook TRÄFF. Seuramme pelaajista sai kolmospalkinnon Eeli Pihlaja P 12 sarjassa. P 14 lohdutussarjassa vasta viime syyskuussa tennikseen mukaan tullut ja nyt toiset kilpailunsa pelannut Aleksi Luhtio otti kaksi otteluvoittoa.