Joonas voitti Taavin A-luokan hyvässä finaalissa. Pasi Koskinen, Tuomas Salminen ja Eeli Pihlaja luokkavoittoihin Kokkolan Kesäkisoissa

29.7.2013

Kokkolan Kesäkisojen hyvä A-luokka huipentui värikkääseen ja jännittävään loppuotteluun, jossa yleisö eli hyvin mukana. Vastakkain oli kaksi seuramme kasvattia, Joonas Salonen ( synt. -90 , joka asuu nykyään Vaasassa ja edustaa T-61, sekä Taavi Suorsa ( synt. -73 ), joka on jo kauan asunut Amsterdamissa, ja pelaa miesten sarjatennistä Hollannin toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Finaali venyi kolmanteen erään, jonka Joonas vei 6-3.

Seuramme pelaajista ottivat luokkavoiton Pasi Koskinen miesten B-luokassa, Tuomas Salminen miesten C-luokassa ilman erämenetyksiä, ja Eeli Pihlaja pojat 11 v. sarjassa. Kun Eelin tulosrekisteristä putosivat kilpailun aikana vanhentuneina pois tammikuussa pelatut Länsirannikon Talvikisojen tulokset, nousi Eeli liiton ikäkausirankingissa sijalle 15.

Pojat 13 v. ykköspalkinnon vei Egyptiin Omar Loutfy. Sarjassa toiseksi tuli Otto Wikström ja kolmanneksi Aleksi Luhtio. Sarjojen kolmansia seuramme pelaajista olivat myös Juho Salminen ja Marko Myllykangas miesten A-luokassa, Matias Salonen miesten C-luokassa ja Onni Koivisto pojat 11 v. sarjassa,

Tulokset näet täältä: