Suomen Tennisliitto palkitsi Ahti Seppelinin

16.11.2013

Suomen Tennisliitto julkisti 15.11. Tennisgaalassa Helsingissä vuoden 2013 parhaat pelaajat, seurat ja toimijat. Hyväntekeväisyysgaalaan osallistui 330 henkilöä. Palkittujen joukossa oli mm. Kokkolan Tenniskerhon Ahti Seppelin, joka valittiin vuoden seuratoimijaksi.

Tenniksen vuoden 2013 parhaina palkitut:

Vuoden tennisteko: Jarkko Niemisen menestyksekäs tennisvuosi ( finaali Dusseldoefissa ATP 250 kaksinpelissä, välierä Montpellierissä ATP 250 kaksinpelissä, puolivälierä Monte Carlossa Masters 1000 kaksinpelissä, nelinpelin voitto Munchenissä ATP 250 kisassa parina Dimitri Tursinov ).

Vuoden miespelaaja: Jarkko Nieminen TVS

Vuoden naispelaaja: Pia Suomalainen Smash

Vuoden poikajuniori: Joel Popov TaTS

Vuoden tyttöjuniori: Tanja Tuomi TaTS