Eeli Pihlaja sarjavoittaja, Aleksi Luhtio kakkonen KTK-GTK:n syyskisoissa

18.11.2013

KTK-GTK:n kansalliset syyskisat pelattiin 16.-17.11. Pietarsaaren hallissa. Mukana kuudessa sarjassa oli yhteensä 45 pelaajaa kymmenestä eri seurasta. Seuramme pelaajista parhaiten menestyi Eeli Pihlaja, joka voitti kovatasoisen pojat 12 vuotta sarjan. Loppuottelussa Tampereen Tennisseuran Hugo Vuorta vastaan Eeli voitti 1. erän tie-breakilla. Sitä ennen hänellä ehti olla 11 eräpalloa. Vuori voitti toisen erän 1-6 ja johti kolmattakin jo 2-5, mutta Eeli ei antanut periksi ja nousi lopulta ratkaisuerän voittoon 7-5. Kisavoittonsa johdosta Eeli nousi samalla ikäluokkansa liiton rankingissa sijalle 13.

Pojat 14 vuotta sarjassa Aleksi Luhtio sijoittui hienosti toiseksi.

T-61:n pelaajat veivät kaksi sarjavoittoa Vaasaan Elmeri Laitilan voittaessa miesten C-luokan ja Oscar Strandbackan pojat 14 v. sarjan. Naisten B-C luokan voitti Pietarsaaren TKJ:n Diana Kass, tytöt 11 vuotta sarjan Lahden Verkkopalloseuran Kia Pöysti ja pojat 10 vuotta sarjan Aleksi Yli-Sikkilä, J-Ten Alajärvi.

Tulokset täältä