Matias Salonen ja Eeli Pihlaja voittajia KTK-GTK:n kansallisissa Länsirannikon Talvikisoissa.

26.1.2014

Seuramme perinteiset kansalliset Länsirannikon Talvikisat pelattiin  viikonloppuna Pietarsaaren hallissa. Ohjelmassa oli 40 ottelua viidessä eri sarjassa. Mukana on Kokkolan ja Pietarsaaren pelaajien lisäksi osanottajia Oulusta, Kemistä, Kempeleeltä, Närpiöstä, Vaasasta, Seinäjoelta, Alajärveltä ja Ilmajoelta. Varsinkin juniorisarjojen osanotto oli ilahduttavan runsas.

Seuramme pelaajista ottivat sarjojensa voitot Matias Salonen miesten C-luokassa ja Eeli Pihlaja pojat 12 vuotta sarjassa. Kaikkien luokkien loppuotteluissa oli mukana KTK-GTK:n pelaaja, sillä sarjavoittajien lisäksi loppuotteluun etenivät sarjojen kakkospalkinnon saaneet Juho Salminen miesten B-luokassa, Eeli Pihlaja pojat 14 vuotta sarjassa ja Sisu Salonen pojat 10 vuotta sarjassa. Miesten B-luokan voitti KVS:n Mika Valtonen, pojat 14 vuotta sarjan T-61:n Oscar Strandback ja pojat 10 vuotta sarjan Träffin Elias Yli-Panula.