Juho ja Timo voittajia KTK-GTK:n Tecnifibre Cupissa. Matias, Taina, Aleksi, Eeli ja Onni finaaleissa

31.3.2014

Kansallinen KTK-GTK:n Tecnifibre Cup pelattiin viikonloppuna Pietarsaaren hallissa. Mukana oli seitsemässä sarjassa yhteensä 49 pelaajaa kahdeksasta eri seurasta. Seuramme pelaajat ottivat 2 luokkavoittoa, ja jokaisessa loppuottelussa oli vähintään 1 seuramme pelaaja. Juho Salminen voitti M B-luokan ja Timo Salonen M C2-luokan. Matias Salonen otti kaksi 2.palkintoa; M B;ssä ja M B3:ssa. Muita seuramme finaalipelaajia olivat Taina Lehtonen ( N C ), Aleksi Luhtio ( P 15 ), Eeli Pihlaja ( P 13 ) ja Onni Koivisto ( P 11 ). Kolmospalkinnon saivat Niko Pahkala ( M C2 ), Leevi Pulkkinen ( P 15 ) ja Otto Wikström ( P 13 ).

M B3-luokan voitti RoVS:n Aleksi Ollila, N C-luokan OVS:n Paula Loukkola, P 15 sarjan SoTS:n Miro Korhonen, P 13 sarjan TKJ:n Alex Lind ja P 11 sarjan SoTS:n Ville Pöyhönen.