Eeli voittaja Kesäkauden avauskisoissa. Matias, Taina, Niko ja Leevi sarjojensa kakkosia

19.5.2014

Perinteiset seuramme kansalliset Kesäkauden avauskisat pelattiin Santahaassa lämpimissä, mutta tuulisissa olosuhteissa. Seuramme pelaajista otti luokkavoiton Eeli Pihlaja pojat 12 vuotta sarjassa. Seuramme pelaajista kakkospalkinnon saivat Matias Salonen miesten  B-luokassa, Taina Lehtonen naisten B-C-luokassa, Niko Pahkala miesten C-luokassa ja Leevi Pulkkinen pojat 14 vuotta sarjassa.

M B:ssä Matias pelasi hienosti voittaen T-61:n Oscar Strandbackan 6-1,6-2. ja pitäen sarjan voittanutta ennakkosuosikkia Träffin Isac Lindeniä tiukilla. Lindenin voittonumerot 7-5,6-3.

N B-C finaalissa T-61:n Emilia Laitila voitti Tainan 6-4,6-4,

M C:ssä Niko löi välierässä ykkössijoitetun Jukka Suhosen kolmessa erässä. Loppuottelussa RoVS:n Esa Hietala oli Nikoa 6-3,6-2 vahvempi.

P 14 finaalissa B-luokkalainen Oscar Strandback voitti Leevin 6-1,6-1. Huolimatta selviltä näyttävistä numeroista  Leevi antoi kunnon vastuksen.

Pojat 10 vuotta sarjan voitti RoVS:n Otto Hietala, ja miesten D-luokan Korsholm Tennis-82:n Ulf Strandback.