Eeli tuplavoittaja, Timo sarjavoittaja K-Citymarket Cupissa

28.7.2014

Seuramme isännöi viikonloppuna helteisessä säässä kansallisen K-Citymarket Cupin. KTK-GTK:n pelaajat voittivat kuudesta pelatusta sarjasta kolme; Eeli Pihlaja voitti sekä pojat 12- että pojat 14 vuotta sarjan, ja Timo Salonen oli paras miesten C-luokassa. Marcus Hartell miesten C-luokassa ja Taina Lehtonen naisten BC-luokassa ottivat kakkospalkinnot. Sarjojensa kolmansia olivat miesten B-luokassa Tuomas Salminen ja Matias Salonen, miesten C-luokassa Janne Hietalahti, pojat 14 vuotta sarjassa Aleksi Luhtio ja Leevi Pulkkinen, sekä pojat 12 vuotta sarjassa Emil Bjon. Ensi kertaa miesten C-luokkaan osallistuneet 14 vuotiaat Aleksi Luhtio ja Leevi Pulkkinen pystyivät siinä otteluvoittoihin.

Miesten B-luokan voitti Närpiön Isac Linden, naisten BC-luokan Espoon Verkkopalloseuran  Adelma Björni ja pojat 10 vuotta sarjan Grani-Tenniksen Filip Nars..