Matias, Elina ja Eeli loppuotteluissa Länsirannikon Talvikisoissa

2.2.2015

Seuramme järjesti viikonloppuna Pietarsaaren hallissa perinteiset kansalliset Länsirannikon talvikisat. Viidessä sarjassa pelasi yhteensä 46 pelaajaa kymmenestä eri seurasta. Kolme seuramme pelaajaa eteni loppuotteluihin, mutta saivat kaikki tyytyä niissä kakkospalkintoon. Matias Salonen pelasi miesten B-luokan ja Elina Myöhänen naisten B-C-luokan loppuottelussa. Eeli Pihlaja ( 12 v. ) jätti "oman sarjansa" pojat 13 v. väliin osallistuen sekä pojat 15 v. sarjaan, jossa eteni loppuotteluun, ja miesten C-luokkaan, jossa sai 3. palkinnon.

Kisojen kaksoisvoittajaksi pelasi Oscar Strandback Vaasasta, joka voitti miesten B-luokan loppuottelussa Matiaksen ja pojat 15 vuotta loppuottelussa Eelin. Naisten B-C luokan voitti Emilia Salo, miesten C-luokan vielä ETK:ta edustanut, mutta nyt Vaasaan muuttanut Johan Pawli, ja pojat 13 v. sarjan Rasmus Krook Närpiöstä.