Vaasan Tenniscenter Open: P 14 v.:Voittaja Eeli, 2. Otto, M C-lk: 2. Eeli, M B-lk: 3. Matias:

29.3.2015

Pojat 14 v. sarjassa nähtiin seuramme pelaajien  Eeli Phlajan ja Otto Wikströmin "jäsentenvälinen" loppuottelu, jonka Eeli voitti kolmessa erässä.

Eeli eteni myös M C-luokan loppuotteluun, jonka hävisi kolmessa erässä Seinäjoen Reijo Tervoselle.

M B-luokassa Matias Salonen eteni kahdella hyvälä otteluvoitolla välieriin eli sijoille 3.-4. Matias otti puolivälierässä hienon listavoiton STS:n Juho Välikankaasta ( taso 32 ). Välierässä Matias hävisi  tiukasti 3-6,6-7 ykkössijoitetulle, ja lopulta koko kilpailun voittaneelle STS:n Kyösti Vaismaalle ( taso 36 ). Matias piti kaikista vastustajista Vaismaata kaikkein tiukimmalla.