Juniorien palkitseminen vuoden 2015 peleistä

21.12.2015

Perinteinen seuramme kilpailevien juniorien pikkujoulu ja palkitsemistilaisuus pidettiin sunnuntaina Pietarsaaren Tennishallissa. Nelinpelien ja herkuttelun jälkeen suoritettu palkintojen jako alkoi kommentilla "Hou,hou, hou! Onko täällä kilttejä tennispelaajia?".

Jaettiin kolme kiertopalkintoa:

Fair Play-maljan, joka annetaan esimerkillisestä asenteesta ja käytöksestä kentällä ja kentän ulkopuolella vuoden aikana sai Aleksi Luhtio ( 15 v. ).

Ranking maljan, jonka saa vuoden aikana Tennisliiton oman ikäluokkansa rankingissa korkeimmalla ollut seuran juniori, sai Eeli Pihlaja ( 13 v. ).

Vuoden tulokkaan kiertopalkinnon sai Kasper Luhtio ( 12 v. ).

Juniorien keskeisessä "Pinnaliiga"-kilpailuissa pelaajille on jaettu pisteitä kansallisten kilpailujen otteluista ja voitoista. Perinteisesti palkittiin vuoden aikana viisi eniten pisteitä saanutta. Palkituiksi tulivat seuraavat: 1. Eeli Pihlaja 107 pist., 2. Matias Salonen 84 pist., 3. Otto Wikström 36 pist. , 4. Emil Bjon 31 pist.  ja  5. Onni Koivisto 17 pist.