Länsirannikon Talvikisat: Matias Salonen MA3 ja Eeli Pihlaja P15 voittajia. Niko kakkonen ja Aleksi, Emil ja Lari kolmosia

1.2.2016

Seuramme Pietarsaaren hallissa järjestämissä kansallisissa Länsirannikon talvikisoissa ottivat oman seuran pelaajat kaikkiaan kuusi palkintosijaa. Kisan voittajiksi pelasivat Matias Salonen miesten A3 luokassa ja Eeli Pihlaja pojat 15 vuotta sarjassa. Niko Pahkala otti miesten C-luokan kakkospalkinnon ja kolmospalkinnon saivat juniorit Aleksi Luhtio miesten C-luokassa, Emil Bjon pojat 15 vuotta sarjassa ja Lari Pulkkinen pojat 11 vuotta sarjassa:

Palkinnoille edenneiden pelaajiemme ottelutuloksia:

Miehet A3-luokka: Välierä. Matias Salonen - Göran Björkholm WaTC 6-2,6-3, Loppuottelu: Matias Salonen - Juho Välikangas STS 6-1,6-2

Miehet C-luokka: puolivälierät: Aleksi Luhtio - Viljami Pesonen T-61  2-6,6-3,10-3, Niko Pahkala - Roope Korpela T-61 6-3,6-4, Välierät: Niko Pahkala - Aleksi Luhtio 6-1,6-1, Loppuottelu: Håkan Brandt OVS - Niko Pahkala 6-4,1-6,10-4.

Pojat 15 vuotta: Puolivälierät: Eeli Pihlaja - Roope Korpela T-61 6-1,6-0, Emil Bjon - Oscar Schöring 6-3,6-3, Välierät: Eeli Pihlaja - Veera Ylipulli T-61 6-1,6-1, Aleksi Yli-Sikkilä J-Ten - Emil Bjon 6-1,6-2. Loppuottelu: Eeli Pihlaja - Aleksi Yli-Sikkilä J-Ten 6-4,6-1.

Pojat 11 vuotta: Puolivälierät: Lari Pulkkinen - Oona Winter J-Ten 6-2,7-5. Välierä: Elias Yli-Panula TRÄFF  ( Suomen P 10 ranking sijalla 7. ) - Lari Pulkkinen 6-0,6-0.

Kisoissa jaettiin 18 palkintoa, jotka jakautuivat eri seurojen pelaajille seuraavasti:

1. palkinto    2. palkinto     3. palkinto  yhteensä

Kokkolan Tenniskerho                         2 kpl             1 kpl               3 kpl            6 kpl

Järviseudun Tennis, Alajärvi               1 kpl             2 kpl              2 kpl             5 kpl

Tennisföreningen Träff, Närpiö           1 kpl             ------               1 kpl             2 kpl

Seinäjoen Tennisseura                        -------              1 kpl             1 kpl              2 kpl

Oulun Verkkopalloseura                      1 kpl              ------               -------             1 kpl

Tennis-Ilmajoki                                     -------               1 kpl             -------             1 kpl

Tennis-61, Vaasa                                  -------               -------            1 kpl              1 kpl