Eeli Pihlaja voitti kolme sarjaa Kokkolan kansallisissa juniorikisoissa

11.7.2016

Eeli Pihlaja voittti kolme sarjaa seuramme kansallisissa juniorikisoissa; Kaksinpelivoitot tulivat poikien 14 vuotta- ja 16 vuotta sarjoissa, ja nelinpelivoitto pojat 15 vuotta nelinpelissä yhdessä Otto Wikströmin kanssa. Parhaan vastuksen Eelille antoi 16 vuotiaiden toiseksi sijoittunut Aleksi Luhtio. Loppuottelussa nähtiin pitkiä ja vauhdikkaita palloralleja ja tiukkoja pelejä. Molemmat joutuivat tekemään tosissaan töitä, ennen kuin ottelu päättyi Eelin 6-3,6-3 voittoon.

Emil Bjon pelasi 3. palkinnolle sekä P 16- että P 14-vuotta sarjoissa. Toisissa kilpailussaan mukana ollut Kasper Långbacka sai ensi kertaa voiton kilpailuottelussa.

Kilpailuissa oli oman seuran pelaajien lisäksi osanottajia pääkaupunkiseudulta, Oulusta, Vaasasta ja Närpiöstä. Pojat 12 vuotta sarjan voitti Närpiön Elias Yli-Panula.