Kansallisissa syyskisoissa kaikki sarjavoitot seuramme pelaajille

30.10.2016

Seuramme kansalliset syyskisat pelattiin Pietarsaaren hallissa. Kaikissa neljässä kilpailuluokasa tulivat sarjavoitot Tenniskerhon pelaajille siitäkin huolimatta, että kahdessa sarjassa ykkössijoitettuina oli muiden seurojen pelaajia.

Miesten B-luokan finaalissa Matias Salonen ( 18 v. ) voitti Eeli Pihlajan ( 13 v. ) 6-3,7-5. Niko Pahkala sijoittui kolmanneksi.

Miesten C-luokan loppuottelussa Aleksi Luhtio ( 16 v.) löi ykköseksi sijoitetun TKJ:n Per-Erik Nyrösen 7-5,7-6.

Pojat 15 vuotta seura-ja harjoituskavereiden keskeisessä loppuottelussa Eeli Pihlaja voitti Emil Bjonin 6-4,6-0.

Pojat 13 vuotta loppuottelussa Emil  Bjon voitti loistavalla pelillä ykkössijoitetun Närpiön Elias Yli-Panulan, jolle aina aikaisemmin oli hävinnyt, 6-3,6-1. Kasper Luhtio sijoittui kolmanneksi.