Seuramme syyskokous: Heikki Pihlaja jatkaa puheenjohtajana

11.11.2016

Seuramme syyskokous pidettiin 10.11. ravintola Lyhdyssä. Hyväksyttiin johtokunnan esitykset toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi vuodelle 2017.

Seuran puheenjohtajana jatkaa edelleen Heikki Pihlaja. Tähänastisista johtokunnan jäsenistä puheenjohtajan lisäksi jatkavat vuonna 2017  Tom Bjon, Timo Kankaanpää, Niko Pahkala, Tommi Syrjälä ja Petri Wikström. Uudeksi jäseneksi johtokuntaan valittiin Mikael Långbacka.

Kokouksen päätteeksi kirjattiin pöytäkirjaan  lämpimät kiitokset  vuoden vaihteessa johtokunnasta pois jäävälle Pentti Rytivaaralle ansiokkaasta seuran hyväksi tehdystä työstä. Pentti on ollut seuran johtokunnassa 20 vuotta, joista pitkään myös puheenjohtajana ( viimeksi 2015 ). Hän  on kuluvana vuonna ollut  varapuheenjohtajana.