Eeli Pihlaja yli 10 vuoteen ensimäinen KTK:n pelaaja Junior GP-turnauksen välierässä

21.1.2018

Eeli Pihlaja pelasi  itsensä Junior GP turnauksen välierään ensimmäisenä seuramme pelaajana yli kymmeneen vuoteen. Oulussa pelatussa 16 vuotiaiden JGP-turnauksessa hän  votti kolme ottelua, mm. puolivälierssä kolmoseksi sijoitetun Jimi Gomanin. Välierässä Eeli vei avauserän kakkossijoitetulta Kasper Byskatalta, mutta Byskata vei kaksi seuraavaa erää. Poikien edellisessä kohtaamisessa Joulun välipäivinä koululaisten SM-kisassa Eeli  hävisi Byskatalle suoraan kahdessa erässä.

Emil Bjon avasi  voittotilinsä Junior GP tasolla ensimmäisellä yrityksellään,  kun otti viidennen voittonsa miesten B-luokan pelaajasta ja löi selvin numeroin Kajaanin Veikka Kauhasen. Kauhanen on P 16 rankingissa 10 pykälää Emilin edellä. Jatkossa Kuopion Indrek Soome oli vielä toistaiseksi Emilä parempi.

Ottelutuloksia:

Pojat 16 vuotta: