Juniorien SM-kilpailut: Emil Bjon pojat 16 v. kaksinpelissä sijalle 5.

24.3.2019

Helsingissä pelatuissa juniorien SM-kisoissa eteni Emil Bjon poikien 16 v. kaksinpelissä kolmella otteluvoitolla puolivälieriin, jossa arpa toi vastaan kilpailun ykkössijoitetun Otto Leikolan ( taso A-lk:ssa 38 ), joka myös voitti sarjan mestaruuden. Huolimatta hyvästä pelistä oli Leikola tällä kertaa vielä parempi, joten Emil sijoittui jaetulle 5. sijalle.

Ottelutuloksia:

Emil Bjon, Kokkolan Tenniskerho - Elias Fjällberg, Smash 6--2,6-1,

Emil Bjon, Kokkolan Tenniskerho - Alex Lindqvist; Helsingfors Lawn-Tennis Klubb 6-3,6-2,

Emil Bjon, Kokkolan Tenniskerho - Samuli Holmberg, Mikkelin Tennisseura 6-0,6-1,

Puolivälierä: Otto Leikkola HVS-Tennis ( 1. sij. ) - Emil Bjon, Kokkolan Tenniskerho 6-2,6-2,

Välierä: Otto Leikkola HVS-Tennis ( 1. sij. ) - Juho-Eric Biggs, Savonlinnan Verkkopalloseura ( 4. sij. ) 6-4,6-1,

Loppuottelu: Otto Leikkola HVS-Tennis ( 1. sij. ) . Oskar Stumpf, HVS-Tennis ( 5. sij. ) 6-3,6.4.