Vaasan Tennis-61 oli yllättävän kesy sarjaottelussa huomioiden kärkipelaajien kovat sijoitukset tasoluokituksessa ja rankingpisteissä.

22.7.2020

Kokkolan Tenniskerho voitti sarjatenniksessä vaasalaisseura Tennis-61.: Ottelut päättyivät 4-0, erät 8-0, ja pelit 50 - 18. Ykkös- ja kakkospelaajien kaksinpeleissä ja nelinpeilissä seuramme pelaajat voittivat odotetun selvänumeroisesti rankinglistoilla huomattavasti edellään olevat vastustajansa, kuten kesän aikaisemmin pelattujen ottelujen perusteella olikin odotettavissa. Kolmospelaajien kaksinpelissä Riku Koivisto oli musertavan ylivoimainen. Vaasalaisista oli korkeintaan vähän maistaa.

Ottelutulokst:

1. pelaajien kaksinpeli:  Eeli Pihlaja KTK-GTK - Oscar Strandback T-61 7-5,6-3

2. pelaajien kaksinpeli: Emil Bjon KTK-GTK - Elmeri Laitila T-61 6-3,6-0

3. pelaajien kaksinpeli: Riku Koivisto KTK-GTK - Oskari Laitila T-61 6-0,6-0

nelinpeli: Eeli Pihlaja / Emil Bjon KTK-GTK - Oscar Strandback / Elmeri Laitila T-61 7-5,6-2