PARANNA LYÖNTEJÄSI! Nyt lisämahdollisuus sisäkauden harjoitteluun!

3.11.2020

Nyt sinulla on mahdollisuus moninkertaistaa harjoituslyöntiesi määrä. Yksi seuran bollback-harjoituslyöntiseinistä on siirret tennishallin päätyseinän takana olevaan golf chippi ja putti huoneeseen. Bollback lyöntiseinään harjoittelemalla voit saavuttaa helposti 4-5 kertaa suuremman lyöntimäärän kuin kentällä pallotellessa = voit kehittää lyöntivarmuutta ja tatsia 4 - 5 kertaa enemmän kuin samana aikana kentällä pallotellessasi. Voit joko harjoitella yksin, tai yhdessä harjoituskaverisi kanssa, jolloin lyötte vuorotellen samaa palloa, esim. toinen kämmentä ja toinen rystyä, tai toinen peruslyöntiä ja toinen lentolyöntiä. Pariharjoittelussa voidaan harjoitella myös lyöntejä eri suunnasta liikkuen. Kun saat ensin perusvarmuuden lyöntiin on seinään vasten harjoittelussa helppoa tehdä lyönteihin  muutoksia, parannuksia ja lisävariaatioita. Seuramme tämän hetkiset kärkipelaajat ovat kehitysvuosinaan lyöneet tuhansia ja taas tuhansia lyöntejä tällä tavalla.

Että varmistaisit pääsyn lyöntitilaan, kannattaa varata vuoro etukäteen joko Urheilutalon kassalta tai internetistä Timmi 4.0 / Urheilutalo / Golf / Chippi. Avaimen saat Urheilutalon kassalta jonne maksat yksittäisen vuoron, tai jos varaat vakiovuoron, voit sopia myös laskutuksesta.  VARAA VUOROSI HYVISSÄ AJOIN, NOPEAT SYÖVÄT HITAAT!