Emil Bjon M A1-luokan, Joonas ja Matias Salonen M A2 nelinpelin voittajia Seinäjoella

9.8.2021

Seinäjoen Tecnifibre Cupissa voitti seuramme Emil Bjon miehet A1-luokan kaksinpelin.  Seuramme kasvatit Joonas Salonen ( nyk. seura Valkeakosken Tennis ) ja Matias Salonen ( nyk. seura Wasa Tennisclub ) voittivat miehet A2-luokan nelinpelin. Emil oli mukana nelinpelissä parinaan Kauhajoen Riku Virolainen. He sijoittuivat jaetulle 3. sijalle.

Samaan aikaan pelattiin Tampereella Wilson Cup juniorikisa, jossa Niklas Pahkala pojat 10 v. sarjassa sijoittui alkulohkonsa toiseksi. Neljän lohkon voittajat jatkoivat välieriin.

Ottelutuloksia:

Tecnifibre Cup, Seinäjoki:

M A1 kaksinpeli ( pelattiin lohkona ): Emil Bjon - Joonas Matikainen STS 5-7,6-3,10-6, Atte Viikki TaTS - Joonas Matikainen 7-5,6-2,  Emil Bjon - Atte Viikki 7-5,6-2. Loppujärjestys: 1. Bjon, 2. Viikki, 3. Matikainen.

M A2 nelinpeli: 1. kierros: Emil Bjon / Riku Virolainen KauTS - Mika Itänen TaTS / Pekka Koskenkorva STS 5-7,6-1,10-6, Joonas Salonen / Matias Salonen - Anton Orpana / Sami Winter STS 6.-0,6-1, välierät: Anssi Ristimäki / Kyösti Vaismaa STS ( 1. sijoitetut ) - Bjon / Virolainen 6-4,6-1, Salonen / Salonen - Joonas Matikainen / Joel Itänen STS ( 2. sijoitetut ) 6-2,6-4, Loppuottelu: Salonen / Salonen - Ristimäki / Vaismaa 6-3,6.3.

Wilson Cup, Tampere:

Pojat 10 vuotta ( Pelattiin neljässä alkulohkossa, lohkojen voittajat välieriin ): Lohko A: Reino Soininen TaTS ( sarjan 1. sijoitettu ) - Ilari Lehto HVS 6-2,6-2, Niklas Pahkala KTK-GTK - Ilari Lehto HVS 6-2,6-4, Reino Soininen - Niklas Pahkala 6-3,6-4. Lohkon loppujärjestys: 1. Soininen ( pääsi välieriin ), 2. Pahkala, 3. Lehto.