Ajankohtaista

Tenniskerhomme syyskokous pidettiin maanantaina 28.11. klo 19 Ravintola Vanhassa lyhdyssä Mukana oli kahdeksan kerhon jäsentä.
KP:n piirijoukkue 13 vuotiaille ja nuoremmille on valittu. Joukkueen ensimmäinen leiri pidetään Pietarsaaren Tenniscenterissä lauantaina 1.10. Joukkueeseen on valittu seuraavat pelaajat: Häggblom Totti KTK-GTK, Hämynen Vili KTK-GTK, Kangasvieri Petra KU, Koskela Ellen KU, Lind Axel TKJ, Niemonen Valfrid KU, Salonen Matias KTK-GTK, Syrjälä Milla KU, Wikström Otto KTK-GTK ja Witick Oskar KTK-GTK.
Sisäkauden harjoitukset alkavat 12.9. Ryhmät ja harjoitusajat on jaettu. Arkipäivien ryhmissä on vielä joitakin vapaita paikkoja NOPEILLE ILMOITTAUTUJILLE. Vapaat paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sunnuntaille klo 19 - 20 on myös vielä mahdollista muodostaa uusi ryhmä, jos riittävä määrä suurin piirtein saman tasoisia pelaajia ilmoittautuu.
Kaupunginmestaruuskilpailut 2011 pelattiin lauantaina ja sunnuntaina. Mestareiksi tulivat: Miesten kaksinpeli: Janne Hietalahti, Miesten kaksinpeli II-luokka: Juhani Koivisto. Pojat 10 - 13 vuotta kaksinpeli: Matias Salonen. Miehet nelinpeli: Janne Hietalahti / Kai Jaakola. Seniorien nelinpeli, parin yhteisikä yli 100 vuotta: Timo Salonen / Raimo Hentelä.
Syksyn aikana aloittaa toimintansa Keski-Pohjanmaan Piirijoukkue 1998 - 2002 syntyneille tennisjunioreille. Joukkueelle järjestetään viikonloppuisin syksyn aikana 3 - 4 kertaa yhteinen harjoitus- ja pelipäivä Pietarsaaren Tennis Centerissä, jossa käytössä on kolme kenttää. Kevätkaudella joukkueelle tullaan järjestämään enemmän toimintaa.
Kaupunginmestaruuskilpailut pelataan 3.-7.9. Ilmoittautuminen päättyy 1.9. klo 20.
KTK-GTK:n Juho Salminen oli hienosti Rauman Verkkopalloseuran järjestämän tenniksen Pitsiturnauksen finaalissa 12.-14.8.2011. MA2-luokan loppuottelussa RaVS:n ykköspelaaja Pietari Erko sai tehdä täyden päivätyön kolme tuntia ja 20 minuuttia kestäneessä loppuottelussa. Eräluvut 7-6(4), 4-6, 7-5 kertovat, että mestaruus ei tullut helpolla. " Kaveri oli viimeisen päälle maratoonari, joka haki kaikki pallot", kuvaili Erko ottelun jälkeen Juhoa Länsi-Suomelle.
Matias Salonen eteni välieriin kansallisten Vaasan elokuun kisojen P 14 sarjassa. Matias löi kolmessa erässä T-61:n Jesper Savolaisen, joka on voittanut poikien aikaisemmat kohtaamiset selvästi
KTK-GTK:n Elina Myöhänen voitti Hangossa pelatun seniorien kansainvälisessä pistekisassa ITF Senior Circuitissa W 50 sarjan. Loppuottelussa kukistui Suomen N 50 rankingykkönen
KTK-GTK:n juniorit Teemu Kauppinen ( synt. -97 ) ja Tuomas Salminen (synt. -94 ) kilpailivat viikonloppuna menestyksellä kansallisten kilpailujen aikamiesten sarjoissa. Teemu vei Ylivieskassa sekä miesten C- että D-luokkien kakkospalkinnot. Tuomas oli Porissa kahdella otteluvoitolla miesten C-luokan välierässä.
RSS ATOM