Ajankohtaista

Seniorimiehet voittivat kotonaan Tammer-Pallon Tampereelta, otettuaan tärkeät kaksinpelivoitot 10.1.2008 pelatussa sarjapelissä. Voiton myötä mahdollisuus lohkovoittoon säilyi.
KTK-GTK:n järjestämät länsirannikon talvikisat pelataan Pietarsaaressa 18.-20.1.2008. Kisoihin ilmoittautuminen päättyy maanantaina 14.1.
Ismo Peltoniemi muistelee joulun alla ystäväänsä ja intohimoista tennismiestä, Mikko Koivistoa.
Junioreiden harjoitukset jäävät joulutauolle joulun väliviikoksi (24.12.-1.1.). Aloitetaan jälleen keskiviikkona 2.1. Hyvää joulua kaikille ja kiitos ahkerasta harjoittelusta. Kiitokset myös valmentajille. Kehittymistä on paljon tapahtunut ja sitä on ollut ilo seurata. Menestystä on tullut myös kilpailuissa ja onnittelut kaikille menestyneille. Onnittelut myös niille, jotka ovat kilpailemaan rohjenneet, vaikkei heti voittoja olisi tullutkaan. Tammikuussa meillä onkin seuran omat kisat ja niihin sitten joukolla mukaan. Terveisin Pentti Rytivaara
Seniorimiehet kokivat miltä tuntuu kotiin tulo tennismatsista "tappion viitta harteilla". Kaikki on toki vielä mahdollista lohkovoittoon ja siitä eteenpäin.
KTK-GTK:n seniorimiesten voittoputki sai jatkoa kotikentällä Oulun Verkkopalloseuraa vastaan 22.11.2007.
Seniorimiesten matka Punkalaitumelle oli edelleen voittoisa. Voitot jälleen molemmista kaksinpeleistä ja nelinpelistä.
KTK-GTK:n seniorimiehet (60v.) aloittivat murskaavasti talvisarjan Pietarsaaren tennishallissa 11.11.2007. Ilmajokiset vastustajat taipuivat jokaisessa pelatussa ottelussa.
Viikonloppuna (2. - 4.11.2007) Helsingissä pelattiin tenniksen B-luokan Suomenmestaruuskilpailut. Turnauksen voiton vei Kokkolan Tenniskerhon 16-vuotias Joonas Salonen.
RSS ATOM