Ajankohtaista

Seuramme ja Ahti Seppelinin määräaikainen kaksivuotinen työsopimus päättyi 30.6.2013. Seuramme ja Ahti Seppelin ovat allekirjoittaneet uuden työsopimuksen, joka jatkuu vähintään elokuun 2014 loppuun. Sen jälkeen sopimus jatkuu normaalina "toistaiseksi" työsopimuksena, jossa molemmilla osapuolilla on kuukauden irtisanomisaika.
Kaksi seuramme pelaajaa eteni palkintosijoille kansallisissa Raahen Pekanpäivien kisojen miesten B-luokassa. Pasi Koskinen selvisi loppuotteluun, jonka hävisi OVS:n Heikuralle. Heikura pudotti tätä ennen välierässä Tuomas Salmisen. Tampereen Wilson Cupissa eteni seuramme Tommi Syrjälä välieriin.
KTK-GTK:n Eeli Pihlaja voitti ylivoimaiseen tapaan pojat 11 vuotta sarjan Wasa Tennis Clubin kansallisissa Vaasassa.
Seinäjoen kansallisissa Juho Salminen pelasi itsensä miesten A-luokan loppuotteluun, jossa hävisi ex-KTK-GTK:laiselle Joonas Saloselle. Otto Wikström otti pojat 12 vuotta sarjan voiton ylivoimaiseen tapaan.
KTK-GTK:n perinteiset kansalliset Kesän Avauskisat pelattiin aurinkoisessa mutta osin tuulisessa säässä Santahaan hiekkanurmikentillä. Pelatuista viidestä kaksinpelisarjasta tuli seuramme pelaajille kaksi sarjavoittoa, kun Otto Wikström voitti pojat 12 v. - ja Totti Häggblom pojat 14 v.-sarjan. KTK:n pelaajista toisen palkinnon saivat Taina Lehtonen naisten C-luokassa, Leevi Pulkkinen pojat 14 v. sarjassa, Eeli Pihlaja pojat 12 v. sarjassa ja Onni Koivisto pojat 10 v. sarjassa. Miesten C-luokan voiton vei Aleksi Ollila Kempeleen Tenniksestä, naisten C-luokan Emilia Laitila Tennis-61:stä Vaasasta ja pojat 10 vuotta sarjan Järviseudun Tenniksen Aleksi Yli-Sikkilä Alajärveltä. Epävirallisena oheisohjelmana pelatun isä/poika nelinpelin voittivat Jussi ja Juho Salminen, ja toiseksi sijoittuivat Tommi ja Eeli Syrjälä.
Kansallinen KTK-GTK:n Tecnifibre Cup pelattiin viikonvaihteessa Pietarsaaren hallissa. Sarjavoitot menivät tällä kertaa vieraille. Seuramme pelaajista ottivat kakkospalkinnon Taina Lehtonen N C-luokassa, Matias Salonen ( 14 v. ) M C2-luokassa ja Otto Wikström P 12 sarjassa.
RSS ATOM