Ajankohtaista

Naiset 50 joukkue jatkaa SM-liigan kolmantena. Smash-Tenniksen joukkue kaatui "kotiottelussa" Pietarsaaren hallissa 3-0: kaksinpelit: Elina Myöhänen KTK - Ulla Ristimäki SMASH 6-1,6-1, Taina Lehtonen KTK - Helena Lähdesmäki SMASH 6-1,6-2, nelinpeli: Myöhänen / Lehtonen KTK - Ristimäki / Lähdesmäki SMASH 6-4,6-2.
KTK-GTK:n Tuomas Salminen eteni M C loppuotteluun Seinäjoen kansallisssa. Tuomaksen ottelut: 2. kierros: Salminen - Joonas Matikainen STS 6-3,6-1, 3. kierros: Salminen - Pasi Siltala KuTC 3-6,7-6,10-8, välierä: Salminen - Juha Pärkkä LeTS 3-6,7-5,7-6, loppuottelu: Verneri Ovaskainen VarTe 6-1,6-0.
KTK-GTK:n kevätkauden harjoitusajat ovat valmiit. Kevätkaudeksi tuli mukaan yli 30 % enemmän pelaajia syyskauteen verrattuna. Ryhmissä on vielä jonkin verran yksittäisiä paikkoja vapaana. Kiinnostuneiden tiedustelut s-postilla: ahtiseppelin@hotmail.com
KTK otti kuluvan sarjakauden ensimmäisen voittonsa miesten 65 v. 1. divisioonassa lyömällä Tampereella vieraissa Tammer-Pallon ( TamPa ) 1-2.
Kokkolan Tenniskerho - Gamlakarleby Tennisklubb panostaa voimakkaasti juniorivalmennukseen ja kilpailutoinintaan
Kokkolan Tenniskerho pyrkii voimakkaasti kehittämään junioritoimintaansa. Seura palkkasi heinäkuun alusta ammattivalmentajan ja nyt KTK-GTK on mukana Suomen Tennisliiton seurojen kehittämisprojektissa, johon valittiin liiton n. 200 seurasta seitsemän seuraa. Kehitys tulee näkymään kevätkauden 2012 valmennuksessa. Syyskauden harjoitukset päättyvät 23.12. Ilmoittautuminen kevätkauden harjoituksiin on käynnissä. Sekä SYYSKAUDELLA MUKANA OLLEIDEN että UUSIEN PELAAJIEN tulee varmistaa paikkansa ryhmissä ilmoittautumalla viimeistään 23.12. Ryhmiin ja harjoitusaikoihin tulee muutoksia, koska pelaajamäärä muuttuu ja valmennusta tehostetaan tekemällä ryhmistä pelitasoltaan tasaväkisempiä. Kevätkauden uutuutena tulee olemaan LAPSI-VANHEMPI TENNISKOULU, jossa 5 - 8 vuotias lapsi opettelee yhteistä tennisharrastusta toisen vanhempansa kanssa.
Syksyn toinen lauantaileiri pidettiin Pietarsaaren hallissa lauantaina 19.11. Leirille osallistui 12 junioria: Kokkolasta Totti Häggblom, Vili Hämynen, Matias Salonen ja Otto Wikström, Kannuksesta Sara Isohanni, Petra Kangasvieri, Ellen Koskela, Valfrid Niemonen ja Milla Syrjälä, Pietarsaaresta Alex Lind, ja Vaasasta Anton Blomqvist ja Oscar Strandback. Leiripäivän aikana vedettiin kovalla tempolla harjoituksia ja harjoitusotteluita. Sekä pelaajat että paikalla olleet vanhemmat olivat erittäin tyytyväisiä ja kertoivat odottavansa innolla seuraavaa leiripäivää 10.12.
Ensimmäinen vierasottelu miesten 3. divisioonassa päättyi seuramme 3-1 tappioon JTS 3:sta vastaan. KTK-GTK:n otteluvoittaja oli Jaakko Puputti 2. pelaajien kaksinpelissä
KTK-GTK aloitti miesten 3. divisioonan lauantaina voitolla Pietarsaaren hallissa. Kempeleen Tennis kaatui 4-0.
RSS ATOM