Ajankohtaista

Inga-Liisa Källström ja Taina Lehtonen matkustivat Hyvinkäälle pelaamaan kauden ensimmäistä seniorisarjaottelua. Kyseessä oli I divisioonan A-lohkon ottelu.
Vuoden 2008 kaupunginmestaruuskisat saatiin päätökseen sunnuntaina 7. syyskuuta. Perjantain ottelut pelattiin poutaisessa, mutta kovin tuulisessa säässä. Lauantaina ja sunnuntaina sää oli mitä mainioin; auringonpaistetta ja heikkoa tuulta. Lue lisää tuloksista "Lisätietoja" -linkistä tai valitse valikosta "Kilpailut" -> "Kaaviot ja aikataulut".
Valmentajakoulutus (20.8.2008)
Nyt on tilaisuus päästä kehittämään omia tennistaitoja ja saada koulutusta juniorivalmennuksesta. Kerhomme järjestää jäsenillemme koulutusta kahtena iltana ensi viikolla. Tähän pitää tulla mukaan!
Kokkolan Kansalliset kesäkisat järjestetään tänä vuonna kerhon 75-vuotis-juhlakisana. Kaikki kiinnostuneet tervetulleita seuraamaan kisoja tai pelaamaan mukana
Kesävalmennus (25.5.2008)
Ilmoittautuminen kesäharjoituksiin alkaa. Harjoituksia vetää pääsääntöisesti Joonas Salonen, (myös Samuel, mikäli ryhmiä on paljon).
Kevätkisat (16.5.2008)
Viikonloppuna 17-18.5 pidettiin Kokkolan kevätkisat Kirkonmäen ja Santahaan kentillä. Osanottajia ja pelejä oli runsaasti molempina päivinä. Etenkin oululaiset olivat joukolla mukana.
Niukka voitto heltisi kauden viimeisessä sarjapelissä Tampereella, vaikka Seppo Mäkelä hävisi avauspelinsä (mailan löysän jännityksen vuoksi?). Lohkovoitossa ovat nyt kiinni KTK-GTK:n lisäksi TaTS2 ja STS.
Kokkolassa pelattiin 21.02 tasokas ja jännittävä ottelu sarjajohtaja TATS2:sta vastaan. Täydet pisteet kotiin tiukan väännön jälkeen!
Jäsenluettelo (17.2.2008)
Jäsenluettelo on nyt lisätty seuraosioon. Voit sieltä katsoa ketkä kuuluvat tenniskerhoon. Jos haluat liittyä jäseneksi samasta seuraosiosta löytyvät ohjeet myös tästä.
Palkitsemistilaisuudessa palkittiin myös Myöhäsen valmennettavat Lucas Höglund ja Joonas Salonen, jotka saavuttivat kaudella 2007 yhteensä kolme SM-kultaa.
RSS ATOM