Seuran tukeminen

TUE TENNISKERHON LAPSI- JA NUORISOTYÖTÄ!

STÖD TENNISKLUBBENS BARN- OCH UNGDOMSARBETE!

Kokkolan Tenniskerho ry, Gamlakarleby Tennisklubb rf tekee arvokasta työtä lasten ja nuorten parissa järjestämällä ohjattua valmennusta niin aloittelijoille, harrastajille kuin kilpailijoillekin. Lasten ja nuorten lisäksi se antaa myös aikuisille mahdollisuuden harrastaa ja kilpailla tenniksen parissa. Seurassa on noin 130 jäsentä. Tällä hetkellä jäsenmäärä ja erityisesti lasten määrä harjoitusryhmissä kasvaa voimakkaasti. Syinä toiminnan kehittymiseen ovat ammattivalmentaja Ahti Seppelinin palkkaaminen v. 2011 osapäivätoimiseksi valmentajaksi ja osallistuminen Suomen tennisliiton kehitysprojekteihin. Seppelinin ansiosta Länsi-Suomen alueen seurojen yhteistyö on tiivistynyt merkittävästi. Ne järjestävät mm. yhteisiä valmennusleirejä lapsille ja nuorille.

Seura tukee lasten ja nuorten valmentamiskuluja yritysten sponsorointituloilla sekä mm. kilpailuista saatavilla tuotoilla. Suuren osan kuluista maksavat lasten vanhemmat. Kulut muodostuvat talven kenttämaksuista sekä valmennusmaksuista. Seuran muu toiminta ei tarvitse tukea.

Toivomme, että yrityksenne/yhteisönne haluaa tukea seuramme toimintaa. Tuki voi olla

1. Rahallinen lahjoitus. Lahjoittva yritys  saa halutessaan logonsa kerhon nettisivuille ja on ns. kerhon kannatusjäsen.
  2. Tavarapalkinto kisoihin. Kisoissamme menestyneitä palkitaan tavarapalkinnoin. Niistä on aina puute.
  3. Kisojen kokonaissponsorointi, jolloin tietty kisa voidaan nimetä tietyn yrityksen mukaan. Jos olette  kiinnostuneita tällaisesta vaihtoehdosta, ottakaa yhteys johonkin johtokunnan jäseneen.

Voit maksaa tukesi KTK-GTK:lle käyttämällä alla olevaa tilisiirtoa.

Du kan betala in ditt stöd  till KTK-GTK med nedanstående bankgiro.

Logon lähettäminen / Sänd er logo

Voit lähettää yrityksen logon sähköpostitse osoitteeseen ktk.gtk@gmail.com . Yleiset muodot kuten

.pdf, .tif, .jpeg ja .gif ovat hyväksyttäviä. Lähettämäsi logon tulee olla tulostettavassa koossa tai isompi.

Du kan sända företagets logo per e-post till adressen ktk.gtk@gmail.com . Vanliga filformat, som .pdf,

.tif, .jpeg och .gif accepteras. Logon bör vara minst av den storleken som skall användas för utskrift.

Tukeanne toivoen / Vi hoppas på ert stöd, Kokkolassa 13.6.2012

KTK-GTK johtokunta: Pentti Rytivaara (pj), Ismo Peltoniemi (varapj), Raimo Hentelä (siht.), Teija Salonen (rah.hoit.), Kjell Hellsten, Seppo Puputti, Timo Salonen

Saajan
tilinumero