Vuonna 2012

Seuramme pelaajien menestys v. 2012 kansainvälisissä kilpailuissa ja kansallisissa arvokilpailuissa:

Vuoden 2012 selvästi parhaat saavutukset olivat Elina Myöhäsen suoritukset kesällä Hangossa pelatuissa Kansainvälisen Tennisliiton ITF:n seniorien pistekisassa ”Scandinavian EB-Championships by Mandatum”-turnauksessa. Elina eteni naisten 55 vuotta kaksinpelissä loppuotteluun, jossa Maailman listan nelonen, Australian Lynn Mortimer voitti hänet 6-4,6-3. Samassa turnauksessa Elina voitti yhdessä Leena Rannan kanssa naiset 40 vuotta nelinpelin.

Elina Myöhänen otti taas  Suomenmestaruuden, tällä kertaa naisten 55 vuotta kaksinpelissä ulkokentillä. Kauden 2011 - 2012 seniorien sarjatenniksessä KTK-GTK otti SM hopeaa joukkueella Elina Myöhänen, Taina Lehtonen.

Seuramme pelaajien menestys kansallisissa- ja aluemestaruuskilpailuissa

Seuramme pelaajia kilpaili vuoden 2012 aikana ympäri Suomea. KTK-GTK.n pelaajista 22 saavutti näissä kilpailuissa palkintosijoja seuraavasti:

Jaakko Puputti: M A-lk:ssa: Kaksi kertaa kilpailun voittaja, kerran 2. palkinto, M A3-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja

Juho Salminen: M A-lk:ssa: Kerran 2. palkinto, M A3-lk:ssa: Kerran 2. palkinto

Elina Myöhänen: N B-lk:ssa: Kerran 2. palkinto

Linda Hellsten: N B-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja

Mikko Majanen: M B-lk:ssa: Kerran 2. palkinto, kerran 3. palkinto

Janne Hietalahti: M B-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja

Tuomas Salminen: M B-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 3. palkinto. M C-luokassa: 2 kertaa kilpailun voittaja, 2 kertaa 2. palkinto, 5 kertaa 3. palkinto. M C2-luokassa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 2. palkinto.

Toni Tuhkunen: M C-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja,

Pasi Koskinen: M C-lk:ssa: Kerran 2. palkinto.

Taina Lehtonen: N C-lk:ssa: Kerran kilpailun voittaja, 2 kertaa 2. palkinto

Teemu Kauppinen: P 15 sarjassa: Kerran kilpailun voittaja. M C-lk:ssa: Kerran 2. palkinto.

Matias Salonen: P 14 sarjassa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 2. palkinto, kerran 3. palkinto. P 15 sarjassa: Kerran 2. palkinto. M C2-luokassa: Kerran 3. palkinto.

Toivo Suorsa: M 60 sarjassa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 3. palkinto. M C2-luokassa: Kerran 3. palkinto.

Tommi Syrjälä: M C-luokassa: Kerran 2. palkinto.

Inga-Liisa Källström: N C-k:ssa: Kerran 3. palkinto

Otto Wikström: P 12 sarjassa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 3. palkinto. P 11 sarjassa: 6 kertaa 2. palkinto.

Eeli Pihlaja: P 10 sarjassa: Kerran kilpailun voittaja, kerran 2. palkinto. P 11 sarjassa: 4 kertaa 3. palkinto.

Leevi Valkama: P 11 sarjassa: 2 kertaa 3. palkinto

Vili Hämynen: P 15 sarjassa: Kerran 3. palkinto