Vuonna 2015

Seuramme pelaajien menestys arvokisoissa:

Elina Myöhänen, Seniorien SM-kisat: Naiset 60 v. nelinpeli: SM-hopeaa

Seuramme pelaajien menestys kansallisissa:

Matias Salonen: Miehet B-lk: Kerran kilpailun voittaja, Kerran 2. palkinto, Kaksi kertaa 2-palkinto. Miehet B2 -lk: Kerran 2. palkinto. Miehet B-lk nelinp: Kerran 2. palkinto.

Marko Myllykangas: Miehet B-lk: Kaksi kertaa 2.palkinto

Mikko Majanen: Miehet B-lk: Kerran 2. palkinto

Timo Salonen: Miehet C-lk: Kerran 2. palkinto. Miehet B-lk nelinp: Kerran 2. palkinto

Eeli Pihlaja: Miehet C-lk: Kerran 2. palkinto, kerran 3. palkinto. Pojat 15 v.: Kaksi kertaa 2. palkinto. Pojat 14 v.: Kolme kertaa kilpalun voitto, Kerran 2. palkinto. Pojat 13 v.: Kaksi kertaa kilpailun voitto, kerran 2. palkinto.

Otto Wikström: Pojat 14 v.: Kerran kilpailun voitto, kerran 2. palkinto. Pojat 15 v. nelinp.: Kerran kilpailun voitto

Aleksi Luhtio: Pojat 15 v.: Kerran 3. palkinto. Pojat 15 v. nelinp.: Kerran kilpailun voitto'

Emil Bjon: Pojat 12 v.: Kaksi kertaa 2. palkinto

Onni Koivisto: Pojat 13 v.: Kerran 3. palkinto. Pojat 12 v.: Kerran 3. palkinto