1995 - 1999

1995-97:

Pj. Elina Myöhänen, siht. Marianne Jakobsson. Johtokunta kokoontui 10 kertaa vuoden aikana seuran jäsenmäärä oli 99 vuoden -95 lopussa. Seuran harjoitustunneilla valmennuksessa kävi sisäkaudella n. 70 nuorta muodostae 16 eri ryhmää..Valmentajina toimivat: Elina Myöhänen, Jukka Majanen, Kaarlo Koski-Vähälä, Arto Lauri, Johan Djupsund, Antti Valpas, Vesa Majanen, Maria Källström, Markku Niemi, Taavi Suorsa, Toivo Suorsa, Pekka Kultalahti ja Ilpo Nygård. Juniorivalmennuksen vastapainoksi järjestettiin Kokkolan alueen yli 35v. tenniskonkareille 4-p turnaus. Mukaan saatiin kesäkuussa Keskuskentälle 16 paria kisailemaan .Voiton vei pari Seppo Mäkelä / Vesa Salonen (finaalissa Salosen tilalla Elina Myöhänen) toiseksi tuli veljekset Pekka Ja Veli-Matti Sahlgren. Miesten sisäkaudella II div. joukkue: Taavi Suorsa, Jukka Koski-Vähälä, Per-Erik Kåla, Mikko Majanen voitti lohkonsa selvästi ja pääsi karsimaan noususta I divariin. Karsinnassa Uudenkaupungin Roima oli 3-1 parempi. Kunnianosoitus: Hans Djupsundille luovutettiin kesäkuussa seuran pöytäviiri nro.8 ansiokkaasta työstä lajin parissa sekä jo 60v. jatkuneesta pelaaja urasta. Kesällä -96 järjestettiin ”Urheilukoulu” nuorisolle (ikärajat 7-14v.) Tarjottiin viikon ajan lapsille reipasta liikuntaa eri lajien parissa. Päälajina oli tennis: lisänä sulkapallo, uinti, seinäkiipeily,minigolf, koripallo, aerobic, ym.  Ajankohta oli sopiva, kesäkuun eka viikko, koulujenpäättymisen jälkeen koska 64 ensimmäistä ilmoittautujaa vain voitiin ottaa. Projektin vetäjänä Arto Lauri teki mahtavan työn, apunaan 6 palkattua ohjaajaa eri lajeissa.. Urheilukoulu onnistui niin hyvin, että sitä päätettiin jatkaa seuraavana. vuonna. Taloudellista tuottoakin tuli niin että seura rohkeni syksyllä hankkia oman pallotykin valmennuksen avuksi Urheilukoululla oli kovaa kysyntää vuosina 1997,-98 ja -99. Tenniksen lisäksi lajeina oli mm. ratsastus ja karting-ajelu. Kansalliset kisat pidettiin -96 ja -97 edellisten vuosien malliin. Kesävalmentajana toimi Roope Kalajo (1996). 1996  Seura sai oman pinssin joka myytiin hyvällä menestyksellä loppuun. 1997 KTK-GTK:n naisjoukkue nousi I- divisioonaan. Pelaajat: Elina Myöhäne ja Mikaela Jakobsson. Kesävalmentajana -97 Jukka Majanen. Elina Myöhänen voitti SM-kultaa sekanelinpelissä parinaan Rainer Smått Vaasasta.

1998-99:

Pj. Marianne Jakobsson  vara pj. Kaarlo Koski-Vähälä..Lasten Urheilukoulun suosio kasvoi. Toiminnan johtajana oli Arto Lauri, ryhmien ohjaajina  12 henkeä ja osallistuvia koululaisia jo yli 100. Kesävalmentajaa ei saatu palkatuksi joten Urheilukoulun innostamat tennisalut tulivat vain sisäkauden minitenniskouluihin. Sisäkaudella ryhmiä harjoitteli 12 kpl. Ulkokauden tennisharrastajat väheni, kun kaupunki peri kenttämaksuina 20 mk/ h. Kansalliset kesäkisat heinäkuun lopulla saivat taas runsaasti osallistujia(102) aina Etelä-Afrikkaa myöten! Kaarlo Koski-Vähälän johtamat kisat olivat kuuluisat hyvistä palkinnoistaan    ja aurinkoisista säistä! ”Kassu” vastasi kisojen järjestämisestä aina vuodesta 1994 alkaen.Osallistujina oli aina A-luokan kärkitason miehiä ja naisia. 1998 – A-luokan voitti Juha Lemponen TaTs ( alk.Jalasjärvi ) Etelä-Afrikan Frank Puncec voitti M-45 sarjan finaalissa Tuija Hannukaisen OVS!  4 p finaali: Hannukainen /Puncec - Salomäki/Koski-Vähälä.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1999 :

Kesätoiminta lähti käyntiin suositulla Urheilukoululla, jonka järjesti Arto Lauri jo neljännen kerran.. Osallistujia oli n. 100 ja ohjaajia 12.  Kesävalmentajaa ei saatu palkatuksi. Ahti Seppelin ja Olli Rahnasto järjestivät koulutustilaisuuden seuravalmentajille ja junioreille  Vaasassa. Mukana oli 15 valmentajaa ja 20 junioria eri seuroista. KTK:sta  osallistuivat Elina Myöhänen, Taisto Harvala, Heli Leppälä, Timo Salonen ja Phong Wodvy valmentajina ja  pelaajina Linda Hellsten ja Marko Myllykangas.Sisäkaudella 32 junioria harjoitteli 8 ryhmässä. Valmentajina: Elina Myöhänen, Heli Leppälä,Jari Kola, Jaakko Puputti, Pong Wodvy ja Taisto Harvala. SM-kultaa voitti Elina Myöhänen sarjassa naiset 40 v. kaksinpeli.